Pagina's

zondag 20 januari 2013

Winter wonderland!

Nog meer dekentjes gemaakt, ik had er nog 2 te gaan.

Ditmaal een echt bomma-dekentje! (ik heb me bij de stofkeuze ingebeeld dat ik 90 jaar was, et vwalla, goed gekozen vind ik dat :o) )

Het keergat moet nog wel dicht maar ik vond het wel passen in de sneeuw met het witte (ecru?) ikea-fleeceje aan de achterkant dat ik dus vlug een fotootje  heb gemaakt buiten toen het nog licht.
Het dekentje moet toch nog eens in de was (nota aan mezelf: maak voor jezelf geen dekentjes met een licht fleeceje aan de achterkant)




Nog één dekentje moet ik afmaken hierna en dan is het gedaan met dekentjes voor dit jaar! (ok, waarschijnlijk tegen de lente nog wel eentje voor mezelf, nu lig ik met een dons in de zetel voor een dekentje is het nog wat frisjes :o) Eentje met een schoon retrostofje dan!

Ohja, alle dekentjes worden hier nog altijd gemaakt op de Emma & Mona's manier. Echt makkelijk, leuk en een tof kadootje! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten