Pagina's

maandag 28 januari 2013

Het oefenritszakje

Binnenkort verjaart er een vriendin en ze krijgt (oa) het hoge ritstasje uit Zo geknipt.
Dit weekend heb ik een 'testversie' gemaakt (nuja, vandaag afgewerkt). Ik heb wel ineens nog een 'leuk' stofje gebruikt zodat ik het testzakje zelf kan gebruiken (moest het er behoorlijk uitkomen en jawel, toch wel geslaagd).





Wat hebben we vandaag geleerd:

- de stof aan de rits niet te dicht er tegen stikken of de rits knelt vaak (zo tussen het stofje, dat moet ik bij het kadootje dus anders doen)
- de hoekjes aan de rits, ik had een stukje tekst niet gelezen en te ver doorgestikt, dus nog eens doorlezen en hopen dat die beter zijn volgende keer
- rits aan andere kant volgende keer (vind het mooier, denk ik, dat als het dicht is de rits begint aan de andere kant dan het bandje) 




testzakje met een flut-gsmfoto  (als ik het 'echte' tasje dan met een goed toestelletje trek is het ineens precies vele mooier en heb ik precies 'veel' geleerd , bedot jezelf ;o) )
Volgend weekend het 'echte' tasje maken en dan volgt er hier een update

1 opmerking:

  1. Mooie stofjes. Jammer van de foutjes want op de foto is hier niks van te zien.

    BeantwoordenVerwijderen