Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Totaal Ikea - Kadomandje



                                                            


De pa verjaarde en hij kreeg zijn kado in een zelfgemaakt mandje (een Vlijtig-mandje maar dan wat groter), met bloemetjes, gepresenteerd. 
Ok ok, dat klinkt niet zo mannelijk maar hij was er toch content mee. De inhoud waren allemaal potjes uit de Ikea food winkel.

Het mandje viel in de smaak (amai, mooi afgewerkt zeg) en de ‘bestellingen’ rolden binnen.
Men zus wil zo’n mandje in bruin/groen-tinten om als broodjesmand te gebruiken. En een tochtrol op maat wou ze ook wel. Vermits ik van haar het naaimachine leen, ging ik de volgende week aan de slag voor de tochtrol. Amai, heb ik me dat de volgende dag beklaagd … overal stukjes mouche te vinden.
Echter bleek de tochtrol voor de voordeur toch nog te klein te zijn (ik kan niet goed meten blijkbaar) maar paste hij perfect aan de achterdeur (wel foute kleuren dan maar ach ja energiebesparing moet niet altijd mooi zijn). Ik zou me er nog eens aan moeten zetten een 2de te maken.
De (brood)mandjes zullen voor kerst zijn.

                                  
                        
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten