Pagina's

zaterdag 2 maart 2013

Buiten adem



Buiten adem … dat was ik na het in elkaar steken van dit kadootje. 
Het heeft zelfs twee dagen geduurd voor ik genoeg adem hadhet kadootje te maken ...




Deze keer heb ik dus niet gevloekt op een naaiwerkje maar op ballonnen. Wat een idee van mezelf!
Maar het resultaat is wel mooi vind ik toch, dus de jarige moet dat ook maar vinden!


De jongste van men zus verjaart, hij wordt er al 15 en natuurlijk wil de leukste (en enige uhm) tante een origineel cadeau voorzien. Geld, dat krijgen ze op die leeftijd het liefst dus dat heeft krijgt hij dus ook maar dan wel in centjes en weggestoken in ballonnen.


Daarnaast kriebelde men vingers toch een beetje te veel en wou ik iets zelfgemaakt erbij nog.
Op het neefje zijn geboortekaartje 15 jaar terug stond een olifiant en gaanderweg is het neefje als kleuter en kindje ook verzot geworden op olifanten. Nu heeft hij nog een kast op zijn kamer waarin zijn olifantbeeldjes staan. Dus een olifant werd het … echter is hij misschien toch net een ietsiepietsie te oud om een knuffel voor zijn verjaardag te krijgen (ach wat worden ze snel groot :o) )
Dus ik heb er een tarwe/rogge/rijst/lavendel –olifantwarmertje  van gemaakt om te 'chillen' in de zetel (dat klinkt toch goed he).





En omdat hij in mijn ogen toch wel een klein kindje zal blijven, zitten er ook 15 van deze zakjes in:


Want Haribo maakt kinderen blij! :)

Nu de grote kartonnen doos waar alles in zit nog dichtplakken en inpakken en dan kom ik morgen in alle geval niet met lege armen aan bij de jarige.

1 opmerking: